FANDOM

Jest to drugi epizod znanej gry - Madness Project Nexus. Teraz wcielamy się w skromnego naukowca - Dr Krzysztofa, który pracuje nad projektem NEXUS.

Episode 1.5 screen selection.

Historia Edytuj

2-A Edytuj

Wcielamy się w Dr Krzysztofa, który obecnie pracuje nad projektem NEXUS, lecz gdy projekt zostaje włączony, do pokoju wchodzi zainfekowany naukowiec. Zupełnie niczego nie świadomi naukowcy mówią do swojego zainfekowanego kolegi po imieniu i wyśmiewają się z jego "kostiumu", lecz wtedy zombie atakuje jednego z naukowców i odgryza mu kilka kawałków ciała. Zamordowany naukowiec błyskawicznie zmienia się w zombie, lecz wtedy Krzysztof sięgnął po pistolet Glock-20 z szafki i bezzwłocznie zastrzelił zainfekowanych. Krzysztof po drodze napotkał na świadomych zagrożenia Agentów 1336, którzy rozprawiają się z zainfekowanymi. Po dłuższej drodze, Krzysztof znów napotkał na agentów, ale tym razem wyglądali na groźnych - dostali rozkaz wyeliminowania wszystkich naukowców oraz zainfekowanych. Krzysztof szybko zdał sobie sprawę z zagrożenia i zanim jeden z agentów przyłożył mu pistolet do głowy, ten błyskawicznie ich zastrzelił. Wchodząc do jednego z pomieszczeń, zauważył swojego przyjaciela - Dr Hofnarra który pomagał mu aż do opuszczenia budynku.

2-B Edytuj

Po wyjściu z budynku, Hofnarr musiał opuścić Krzysztofa. Już przy samym wejściu stali agenci z pojmanymi przez nich naukowcami, wtedy Krzysztof wparowuje do pomieszczenia i zabija nieprzyjaznych Agentów, zarazem ratując życie pojmanym naukowcom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki